fator
New member
Formül 1
50. yarışta Piatri kutup – Verstappen Büyük Sorun
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Oscar Piatri zafer pozisyonuna girer. Avustralya'dan Formula 1 sürücüsü, yıldönümü Grand Prix'sinde direkten başlıyor. Takım arkadaşını ve aynı zamanda savunma şampiyonunu kandırıyor.
McLaren'den çok havalı tırmandı ve 50. Grand Prix başlangıcı için çok fazla duygu olmadan direğe yorum yaptı. Oscar Piatri ayrıca WM lideri Lando Norris ile iç düelloda bir işaret belirledi ve Red Bull'daki Max Verstappen'in zayıflığından yararlandı. 24 yaşındaki tasarımcıların dünyasının favori rolüydü McLaren, Sakhir çölündeki zor koşulları da yaşadı ve Formula 1 kalifikasyonunda birincilikle sürdü.
Piatri, “Diğerleri istediğimden biraz daha yakındı, ama söz konusu olduğunda turu aldım.” Dedi. Ancak diğerleri tahmin edilebilecek kişi değildi. Norris sadece altı pozisyonda yaptı. “Yeterince iyi değildim,” diye itiraf etti Brit ve istikrarlı olduğu kadar şaşkın görünüyordu. Sınıflandırmada Piatri'den 13 puan daha var.
Verstappen: “Aslında hiçbir şey işe yaramadı”
Ancak Red Bull'daki Verstappen ile de pek mümkün değildi: sadece yedinci. Dört zaman şampiyonu tekrar tekrar arabadaki frenlerle ilgili sorunlardan şikayet etti. “Arabada hissettiğim gibi, televizyonda söyleyemem,” dedi alaycı bir gülümsemeyle: “Aslında hiçbir şey işe yaramadı. Bu büyük bir sorun.” Sınıflandırmada Norris'in arkasında bir tezgahla ikinci sırada.
Birlikte de açıklamanın heyecan verici bir son aşamasında ikinci olan George Russell, Ferrari'deki Charles Leclerc'in önünde Mercedes'teydi. Arkasında, Andrea Kimi Antonelli ikinci Mercedes'de dördüncü ve Alpin'de Pierre Gasly. Nico Hülkenberg temiz bir şekilde 16. sıraya çıktı.
Oldukça azı, başlangıç yerleri için mücadelede büyük bir McLaren şovu da almıştı. Norris ilk ücretsiz eğitimde en hızlı olan Piatri – Norris'ten önce – ikinci ve üçüncü ücretsiz eğitimde en hızlı. Gerisi – dövüldü. Buna ek olarak, Aston Martin'deki Fernando Alonso'dan gevşek bir direksiyon simidi veya Leclerc'in Ferrari'sine taşınan bir dikiz aynası gibi birkaç antik. Ve Red Bull zaten kayıp zamanı arıyordu.
Bu sefer savunma şampiyonu ile Suzuka etkisi yok
Bir kez daha, Verstappen'in arabası, birlikte eklemden önce yeniden inşa edildi. Japonya'da, Hollandalılar da özellikle olağanüstü becerileri sayesinde direğe sahipti. Tekrar işe yarayacak mı?
İlk dönemde ilk hızlı turu denerken, bu belirtilmedi. Verstappen ilk başta eğriyi alamadı ve telsiz: “Arabada gerçekten bir sorun var.” Bundan sonra fren – bu nadiren başına gelir.
Zamanın bitiminden bir dakika önce, her iki Red Bulls sınıflandırmanın sonunu süsledi – sondan bir önceki yerdeki Verstappen, Japonya'dan önce terfi eden Yuki Tsunoda. Tur oturmak zorunda kaldı – bunu da yaptı. Üçüncüsü kolayca devam etti, Tsunoda da kesintiye uğrayan bir sonraki dönemde kendini kurtardı.
Esteban Ocon rotadan sapmıştı ve Haas'ını güçlü bir şekilde yıkmıştı. Ve yine Verstappen heyecan verici hale getirdi, her ikisi de McLaren ilk ona kadar açıkladı. Hollandalılar için dokuzuncu sırada.
Verstappen şikayet ediyor: “Frenler korkunç”
Şimdi aşağı indi. Ancak Verstappen için bu sefer Suzuka'da olduğu gibi çalışmazdı. “Frenler korkunç,” dedi radyo hakkında. Sonuç: iyi bir tur değil. Üstten çok uzakta – neredeyse iki saniye. İkinci denemede de daha iyi olamadı. Bu amaçla, Çin'de ilk kez Çin'de olan Piatri direğe teslim edildi ve aynı zamanda yarışı kazandı.
DPA
50. yarışta Piatri kutup – Verstappen Büyük Sorun
Mevcut bağlantıyı kopyalayın
Anma listesine ekle
Oscar Piatri zafer pozisyonuna girer. Avustralya'dan Formula 1 sürücüsü, yıldönümü Grand Prix'sinde direkten başlıyor. Takım arkadaşını ve aynı zamanda savunma şampiyonunu kandırıyor.
McLaren'den çok havalı tırmandı ve 50. Grand Prix başlangıcı için çok fazla duygu olmadan direğe yorum yaptı. Oscar Piatri ayrıca WM lideri Lando Norris ile iç düelloda bir işaret belirledi ve Red Bull'daki Max Verstappen'in zayıflığından yararlandı. 24 yaşındaki tasarımcıların dünyasının favori rolüydü McLaren, Sakhir çölündeki zor koşulları da yaşadı ve Formula 1 kalifikasyonunda birincilikle sürdü.
Piatri, “Diğerleri istediğimden biraz daha yakındı, ama söz konusu olduğunda turu aldım.” Dedi. Ancak diğerleri tahmin edilebilecek kişi değildi. Norris sadece altı pozisyonda yaptı. “Yeterince iyi değildim,” diye itiraf etti Brit ve istikrarlı olduğu kadar şaşkın görünüyordu. Sınıflandırmada Piatri'den 13 puan daha var.
Verstappen: “Aslında hiçbir şey işe yaramadı”
Ancak Red Bull'daki Verstappen ile de pek mümkün değildi: sadece yedinci. Dört zaman şampiyonu tekrar tekrar arabadaki frenlerle ilgili sorunlardan şikayet etti. “Arabada hissettiğim gibi, televizyonda söyleyemem,” dedi alaycı bir gülümsemeyle: “Aslında hiçbir şey işe yaramadı. Bu büyük bir sorun.” Sınıflandırmada Norris'in arkasında bir tezgahla ikinci sırada.
Birlikte de açıklamanın heyecan verici bir son aşamasında ikinci olan George Russell, Ferrari'deki Charles Leclerc'in önünde Mercedes'teydi. Arkasında, Andrea Kimi Antonelli ikinci Mercedes'de dördüncü ve Alpin'de Pierre Gasly. Nico Hülkenberg temiz bir şekilde 16. sıraya çıktı.
Oldukça azı, başlangıç yerleri için mücadelede büyük bir McLaren şovu da almıştı. Norris ilk ücretsiz eğitimde en hızlı olan Piatri – Norris'ten önce – ikinci ve üçüncü ücretsiz eğitimde en hızlı. Gerisi – dövüldü. Buna ek olarak, Aston Martin'deki Fernando Alonso'dan gevşek bir direksiyon simidi veya Leclerc'in Ferrari'sine taşınan bir dikiz aynası gibi birkaç antik. Ve Red Bull zaten kayıp zamanı arıyordu.
Bu sefer savunma şampiyonu ile Suzuka etkisi yok
Bir kez daha, Verstappen'in arabası, birlikte eklemden önce yeniden inşa edildi. Japonya'da, Hollandalılar da özellikle olağanüstü becerileri sayesinde direğe sahipti. Tekrar işe yarayacak mı?
İlk dönemde ilk hızlı turu denerken, bu belirtilmedi. Verstappen ilk başta eğriyi alamadı ve telsiz: “Arabada gerçekten bir sorun var.” Bundan sonra fren – bu nadiren başına gelir.
Zamanın bitiminden bir dakika önce, her iki Red Bulls sınıflandırmanın sonunu süsledi – sondan bir önceki yerdeki Verstappen, Japonya'dan önce terfi eden Yuki Tsunoda. Tur oturmak zorunda kaldı – bunu da yaptı. Üçüncüsü kolayca devam etti, Tsunoda da kesintiye uğrayan bir sonraki dönemde kendini kurtardı.
Esteban Ocon rotadan sapmıştı ve Haas'ını güçlü bir şekilde yıkmıştı. Ve yine Verstappen heyecan verici hale getirdi, her ikisi de McLaren ilk ona kadar açıkladı. Hollandalılar için dokuzuncu sırada.
Verstappen şikayet ediyor: “Frenler korkunç”
Şimdi aşağı indi. Ancak Verstappen için bu sefer Suzuka'da olduğu gibi çalışmazdı. “Frenler korkunç,” dedi radyo hakkında. Sonuç: iyi bir tur değil. Üstten çok uzakta – neredeyse iki saniye. İkinci denemede de daha iyi olamadı. Bu amaçla, Çin'de ilk kez Çin'de olan Piatri direğe teslim edildi ve aynı zamanda yarışı kazandı.
DPA